1

Budowanie marki

OlsePolska wie jak ważny jest wizerunek firmy

Wizerunek firmy powinien być spójny z jej tożsamością – nie może być on budowany w sposób chaotyczny, nierozplanowany czy intuicyjny. Łatwo wówczas o błąd, który przez odbiorców może być zapamiętany i negatywnie rzutować na wizerunek. Ważne jest zatem, by za kreowanie wizerunku odpowiadali profesjonaliści, np. wyspecjalizowana Agencja Public Relations lub dedykowany dział wewnętrzny firmy. Istotne ponadto jest, by działania public relations były realizowany zgodnie z przyjęta strategią, a osiągane cele były poddawane ewaluacji i wyznaczały dalsze kierunki komunikacji i budowania relacji z otoczeniem. Wizerunek budowany przez profesjonalistów – osoby doświadczone w obszarze public relations, w sposób zaplanowany, systematyczny i z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi, to klucz do sukcesu organizacji i jej przewagi konkurencyjnej, dlatego warto w nie zainwestować.

Outsourcing usług public relations, w tym współpraca z profesjonalną agencją, niesie za sobą wiele zalet. Współpracujemy gronem specjalistów, z którego właściwie każda osoba posiada inne doświadczenia, pracowała z innymi klientami, dla różnych branż i z rozmaitymi produktami czy projektami.  Stanowimy zatem synergię wszystkich tych doświadczeń, dzięki czemu jest w stanie zagwarantować klientowi możliwie najwyższą jakość wykonywanych usług, a także szybkie i sprawne wykonywanie bieżących działań w obszarze public relations.

Z zakresu public relations oferujemy min;

  • tworzenie logo oraz materiałów reklamowych
  • dystrybucje materiałów reklamowych
  • tworzenie stron internetowych oraz ich promocje w internecie
  • prowadzenie działań reklamowych na portalach społecznościowych
  • budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą a jej klientami, ale również w obrębie samem firmy.
  • pomagamy tworzyć sieć sprzedaży

Nasze działania dostosowujemy do budżetu klienta. Nasz klient nie musi być wielką korporacją